Forum Burnout Center Strona Główna Burnout Center
Witam na forum poświęcone grze Burnout i konsolom.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Burnout center

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Burnout Center Strona Główna -> Neutral place
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LoveMetal
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 23:50, 20 Gru 2005    Temat postu: Regulamin Burnout center

1. Kategorycznie zabrania się spamowania i floodowania forum. Posty pisane jeden pod drugim będą kasowane, nauczycie się korzystać z opcji "edytuj" albo dostaniecie upomnienie.

2. OFFTOPICI nie wnoszące nic do życia forum i nie mające związku z jego tematyką będą kasowane.

3. Zabrania się obrażania, wyzywania, poniżania użytkowników forum w tym moderatorów i adminów. Ciągłe używania wulgaryzmów nie będzie tolerowane. Wszelkie objawy dyskryminacji będą karane. W przypadku braku reakcji na upomnienie dana osoba zostanie zbanowana.

4. Wszystkie powstające na forum kłótnie będą od razu kasowane. Osoba za nie odpowiedzialna w przypadku braku reakcji na upomnienie zostanie zbanowana.

5. Pamiętajcie o zachowaniu podstawowych zasad pisowni i gramatyki języka polskiego. W tym celu zanim napiszecie jakiś tekst polecam go sprawdzić programem który dokona jego korekcji np. Microsoft Word.

6..Jeżeli nie jesteśmy pewni czy dany temat się nie powtórzy korzystamy z funkcji "szukaj".

7. To jak się wypowiadacie na forum wpływa na to jak inni nas widzą więc zachowujcie się kulturalnie, niech nasze wypowiedzi coś sobą reprezentują i wnoszą coś pożytecznego w istnienie forum i jego użytkowników.

8. Każde zamknięcie /usunięcie postu/ tematu, ma swoje uzasadnienie, moderatorzy nie robią tego od tak sobie, więc jeśli masz jakieś zastrzeżenia co do tej kwestii, skontaktuj się z modem na drodze prywatnej (prv, mail, gg), w celach wyjaśnienia sprawy.

9. zabrania się, zakładania tematów, zawierających treść, mówiącą o piractwie i hakowaniu.

10. Zabrania sie zamieszczania zdan/wyrazow/fraz/poematow/epopei narodowych/kursow szydelkowania zawierajacych zabarwienie negatywne, wywolujace dyskomfort u drugiej osoby, raniacych uczucia religijne, raniacych przekonania polityczne, zawierajace tresci dotyczace pochodzenia oraz koloru skory badz tez orientacji seksualnej.

11. Zabrania sie jednemu uzytkownikowi korzystac z kilku profili. Z jednego IP moze pisac kilka osob pod warunkiem ze jest to ktos z rodziny badz znajomych, a nie jeden z juz dzialajacych forumowiczow [nie wazne zarejestrowany czy nie]. W przypadku braku reakcji, osoba zostanie zbanowana.

12. Osoba ktora byla zbanowana 1 raz nie posiada prawa do upomnienia wyslanego na drodze prywatnej. Administrator/Moderator powinien zwrocic uwage publicznie, w przypadku braku reakcji zostana wyciagniete konsekwencje.

13. Osoba ktora byla zbanowana 2 lub wiecej razy nie posiada prawa do upomnienia wyslanego droga prywatna, a moderator/administrator nie ma obowiazku zwracac jej uwagi publicznie.

*- Banowanie użytkownika forum działa na zasadzie głosowania wśród osób rządzących forum. Użytkownik może być usunięty z forum tylko przez jednego z adminów. Admin, moderator zgłasza chęć przeprowadzenia głosowania w celu usunięcia danego użytkownika. Jeżeli jeden z adminów moderatorów nie pojawi się w przeciągu godziny głosowanie może zostać przełożone lub kontynuowane w mniejszym składzie. W głosowaniu ZAWSZE musi uczestniczyć jeden z Adminów forum. Upomnienie powinno się pojawić na PW w ostateczności na GG lub innym komunikatorze sieciowym jeżeli to pierwsze nie odnosi skutku i nie pojawi się na nie odpowiedź.

**-Moderatorzy mogą kasować. przenosić, dzielić tematy, w przypadku braku pewności co do jakiś zmian kontaktują się z adminami forum. Zabrania im się korzystania z opcji Administracji. W razie problemów pytań, zażaleń kontaktujemy się właśnie z nimi.

***- Admini forum mogą robić wszystko co uważają za stosowne ale podlegają głosowaniu dotyczącego losu użytkowników i dokonywaniu znaczących zmian na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Burnout Center Strona Główna -> Neutral place Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin